DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

CURSOS, TALLERS

Jornada de perspectiva de gènere


Coneixes el teu sòl pelvià? Trencant el silenci que envolta la salut pelviana. Un pilar bàsic de la salut femenina.

Informació de l'acte

Informació general:

Taller adreçat a dones en qualsevol etapa de la vida: embaràs, postpart, menopausa (tant natural com induïda per tractament oncològic) i també a aquelles que pateixen disfuncions del sòl pelvià com incontinència, prolapse o dolor pèlvic.

Objectius del taller:

Aprendre a reconèixer i activar els músculs del sòl pelvià (amb part pràctica).

Comprendre els problemes més freqüents: incontinència, prolapse, dolor pèlvic crònic...

Tenir en compte consideracions especials durant l’embaràs, el postpart i la menopausa.

Conèixer els beneficis de l’activitat física per a la salut del sòl pelvià i la salut general (amb part pràctica).

Saber identificar senyals d’alerta i adoptar estratègies de prevenció.

Crear un espai de confiança per resoldre dubtes i compartir inquietuds.

Es recomana portar roba còmoda (no cal que sigui d’esport) per a les activitats pràctiques.

Activitat paral·lela:

Simultàniament, s’oferirà un taller per a infants a càrrec d’El Taller dels Somnis.

 

Cal fer reserva prèvia enviant un correu a: elcentre@elcentre.cat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 02-11-2026 fins 26-11-2026

Teníem por però calia sortir

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.