PUBLICITAT
CURSOS, TALLERS
PUBLICITAT
Informació general:
Taller adreçat a dones en qualsevol etapa de la vida: embaràs, postpart, menopausa (tant natural com induïda per tractament oncològic) i també a aquelles que pateixen disfuncions del sòl pelvià com incontinència, prolapse o dolor pèlvic.
Objectius del taller:
Aprendre a reconèixer i activar els músculs del sòl pelvià (amb part pràctica).
Comprendre els problemes més freqüents: incontinència, prolapse, dolor pèlvic crònic...
Tenir en compte consideracions especials durant l’embaràs, el postpart i la menopausa.
Conèixer els beneficis de l’activitat física per a la salut del sòl pelvià i la salut general (amb part pràctica).
Saber identificar senyals d’alerta i adoptar estratègies de prevenció.
Crear un espai de confiança per resoldre dubtes i compartir inquietuds.
Es recomana portar roba còmoda (no cal que sigui d’esport) per a les activitats pràctiques.
Activitat paral·lela:
Simultàniament, s’oferirà un taller per a infants a càrrec d’El Taller dels Somnis.
Cal fer reserva prèvia enviant un correu a: elcentre@elcentre.cat
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT