PUBLICITAT
LLEURE, AFECCIONS
PUBLICITAT
L'Esplaiada finalitzarà el diumenge 18 amb un gran acte reivindicatiu obert a tota la ciutadania, i en el que participaran tots els grups alhora.
La trobada general d'Esplais Catalans se celebra cada 3 anys en un municipi diferent, i enguany assolirà un rècord de participació: 3.360 persones (2.500 infants i joves i 860 monitores i monitors), de 69 esplais diferents, acollits a Vilanova per l'esplai Drac Màgic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025
PUBLICITAT