PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Durant vuit dissabtes consecutius, el Port completarà l’agenda cultural estiuenca de Sitges amb vuit actuacions gratuïtes que començaran a les 23:30h cada dissabte. Després de l’actuació de Veneno en la Piel el 7 de juny, seguiran el tribut a Mecano (14 de juny); She’s (21 de juny); els tributs a La Oreja de Van Gogh i Amaral en una mateixa nit (28 de juny); el tribut a Raffaella Carrá (5 de juliol); The Tutsies (12 de juliol); el tribut a Bee Gees amb Los Gees (19 de juliol) i els Pop’N’Roll (26 de juliol), que tancaran aquesta nova edició del festival.
El Port convida a Sitges a celebrar el seu 50è aniversari
L’inici dels Concerts de Mitjanit 2025 coincideix amb la celebració del 50 aniversari del Port de Sitges. I és que el 7 de juny del 1975 s’obria al trànsit marítim el Port Esportiu Aiguadolç, convertint-se en una escala ideal del Mediterrani per a les embarcacions i oferint a Sitges una nova dimensió turística.
50 anys després, el Port de Sitges commemora la seva inauguració amb l’inici del seu ja tradicional festival gratuït de música, Concerts de Mitjanit, i amb la seva nova imatge després de la remodelació integral que ha dut a terme durant els darrers anys.
La proposta del Port de Sitges per a les nits d’aquest estiu es completa amb l’oferta gastronòmica dels 14 restaurants que formen part del bulevard del mar i on els assistents poden sopar abans de gaudir dels concerts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT