DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festa de Barri: Molí d’en Rovira


L’Associació de Veïns i Veïnes del Molí d’en Rovira ja ho té tot a punt per celebrar, del 7 al 12 de juliol, una nova edició de la seva esperada Festa de Barri, que arriba carregada d’activitats per a tots els gustos i edats.

Informació de l'acte

Les activitats s’encetaran els dies 7 i 8 de juliol amb el XXVI Campionat de Bàsquet Josep Maria Mateu, que tindrà lloc a la plaça Vilanova. Les persones interessades a participar-hi poden fer la seva inscripció a través del web basquet.vilafranca.cat.
El dijous 10 de juliol, a les 21.30 h, la festa s’obrirà oficialment amb la tradicional Tronada d’inici de festa. Tot seguit, a la plaça Vilanova, tindrà lloc el pregó a càrrec de Joan Josep Tetes Marrugat, una de les veus estimades del barri, i s’acabarà la vetllada amb el 33è  sopar a la fresca, un clàssic de la celebració.
El divendres 11 de juliol continuarà amb un Tast de Vins i Formatges solidaris a les 20 h a la plaça Vilanova, a càrrec de Xerigots. A les 21.45 h, els Falcons de Vilafranca oferiran una actuació, i a partir de les 23.20 h la plaça s’omplirà de música i bon ambient amb la Nit de Rock, protagonitzada pel grup La Fresca.
El dissabte 12 de juliol a la plaça Vilanova, la festa no s’atura. A les 18 h hi haurà una divertida tarda de màgia amb el Mag Magoo, seguida de la xocolatada. A les 19.45 h es disputarà la 36ena Milla Urbana (la segona més antiga de C, una de les proves esportives més emblemàtiques del barri. A les 20.30 h, Silver Line Dance oferirà una exhibició de Line Dance, i per tancar la festa, a les 23.30 h començarà el Ball de Gala amb l’orquestra Glacé.
Des de l’Associació de Veïns i Veïnes del Molí d’en Rovira animem a tots els veïns i veïnes i a tota la ciutadania de Vilafranca a participar d’aquesta festa oberta, popular i plena de propostes per compartir bons moments i fer barri.
El programa complet i tota la informació està disponible a  www.avvmolidenrovira.cat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

L'Arboç | 14-11-2025 fins 12-12-2025

L’Escola de l’Ateneu Arbocenc

Vilafranca del Penedès | 11-11-2025 fins 29-11-2025

El control també és violència

Vilanova i la Geltrú | 07-11-2025 fins 17-11-2025

Elles sí tenen nom

Vilanova i la Geltrú | 06-11-2025 fins 07-12-2025

Un Mediterrani Viu

Igualada | 23-10-2025 fins 22-11-2025

Conegudes i reconegudes

Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025

II Cicle de Xerrades Ferroviàries al Museu del Ferrocarril

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.