DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Pecados insonoros


La companyia La Taimada presenta aquest dissabte 12 de juliol l’espectacle Pecados insonoros, una proposta escènica que parteix del poemari homònim de l’autora Beatriz Sousa que tindrà lloc al Claustre de Sant Francesc, a les 20h, en el marc del cicle Paraules als Claustres. La Taimada posa veu al poemari de Souza, creant un espai sonor hipnòtic, mentre un icona ritualitza l’espai i construeix una mena de culte vers la paraula.

Informació de l'acte

Pecados insonoros és una experiència poètica i sensorial que combina paraula, espai sonor i imatge simbòlica. El públic assisteix a la recitació del poemari davant d’una estructura icònica: una piràmide construïda amb miralls que evoca la divinitat, la geometria i l’etern, una triangulació entre la delicadesa de l’ésser humà, la perfecció de les formes i la consciència del caràcter efímer de l’existència. Aquesta instal·lació genera una atmosfera ritual, reflexiva, on el text i l’escena es fonen per provocar una profunda comunió emocional.

Els textos de Sousa, aguts com un xiscle sord a cau d’orella, aborden sense discreció i amb contundència temes com la incertesa, la traïció, la mort, el pas del temps i la fragilitat de l’existència, i conviden el públic a qüestionar-se qui som, què perseguim i com volem ser.

La Taimada
 

Formada per Olga Álvarez i Jordi Cabestany, La Taimada és una companyia reconeguda per la seva recerca al voltant del cos, el moviment i la bellesa de la fragilitat humana. Fundada l’any 2004, ha creat espectacles com Crash, El vuitè dia, La mort, Lol·lita, Filia et Fobia i El Jardí, aquest darrer coproduït amb El Mercat de les Flors. El 2020 va rebre el 1r Premi del Certamen Coreogràfic de Madrid i va ser seleccionada a la xarxa Dansa a Escena 2021.


Venda d’entrades

Les entrades per a l’espectacle, que tindrà lloc al Claustre de Sant Francesc, tenen un preu de 4€.

També es podran comprar presencialment, al mateix Claustre de Sant Francesc, una hora abans de l’inici de l’espectacle, segons disponibilitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 25-06-2026

Festa de l'Esport Sadurninenc 2026

Sitges | 23-06-2026 fins 28-06-2026

Correllengua de Sitges 2026

El Vendrell | 22-06-2026 fins 25-06-2026

Dia de l’Orgull LGTBI+ al Vendrell

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sant Pere de Ribes | 13-06-2026 fins 27-06-2026

Festa Major de Sant Joan 2026

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Vilafranca del Penedès | 30-05-2026 fins 28-06-2026

La paraula i la violència

Vilanova i la Geltrú | 15-05-2026 fins 28-06-2026

La fàbrica transparent
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.