DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Festival Internacional de Música Popular i Tradicional (FIMPT)


Música d'arrel, amb segell pròpi des de 1981. Quarre dies de concerts amb noms de grups consagrats, noves creacions i propostes emergents

Informació de l'acte

Del 10 al 13 de juliol, Vilanova i la Geltrú acollirà la 44a edició del Festival Internacional de Música Popular i Tradicional (FIMPT). Un esdeveniment que es presenta novament amb una variada i interessant programació musical, i una combinació de propostes locals, nacionals i internacionals, fidel als orígens del certamen, el més longeu i de major trajectòria a l'estat dedicat a les músiques d'arrel.

El festival tindrà dos escenàris. Dijous començarà a la plaça de l'Assumpció i a partir de divendres i fins diumenge es traslladarà a la plaça del Port, on els dos escenaris es repartiran les actuacions programades.
Zona de gastroteca. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 24-08-2026

Els Atrapasomnis a Vilafranca del Penedès

Vilafranca del Penedès | 22-08-2026 fins 28-08-2026

El Ball de les Gitanes culmina el 25è aniversari

L'Arboç | 21-08-2026 fins 25-08-2026

Festa Major de l’Arboç

Sitges | 19-08-2026 fins 25-08-2026

Festa Major de Sitges
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.