PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
El programa arrenca dissabte amb un vermut electrònic amb DJ Capi i un tast de vins amb els cellers convidats Cal Trons i El Mas Ferrer. Diumenge serà la jornada central amb la proclamació de l’Hereu i la Pubilla 2025, la cercavila amb balls populars i l’aixafada de raïm. El dinar popular donarà pas al plat fort de la festa: la macro Guerra de Raïm "La Gotimada", una batalla col·lectiva que ja s’ha convertit en el símbol de la celebració.
Enguany, la festa compta amb els denominats Gotims d'Or, empreses de la comarca que s'han compromès amb la festa; Prodpro, Toñi Garcia Perruqueria-Estètica, Transports Rojano, Menjars A Punt, Restaurant El Celler, Font Packaging Group, Electricitat Samsó, Nougym, Paperera Carbó i Decavi.
La Gotimada és una festa per a tothom, amb activitats que combinen cultura popular, gastronomia, música i tradició, on l'eix central és la vinya, el producte local i el vi.
Consulta la programació dels actes al web de l’Ajuntament de Torrelavit o a les xarxes socials @lagotimada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Sitges | 26-09-2025 fins 27-09-2025
Sant Sadurní d'Anoia | 05-09-2025 fins 28-09-2025
PUBLICITAT