DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Cantata de la Festa Major


Després d’estrenar-se l’1 de juny de 1991 amb motiu dels 25 anys de l’Espinguet, l’espectacle es tornarà a representar 34 anys després, el pròxim dissabte 25 d’octubre, a les 20 h, a l’Auditori Maria Rosa Juncosa de Vilafranca.

Informació de l'acte

Després de 34 anys, la Cantata de la Festa Major tornarà a sonar a Vilafranca del Penedès. L’espectacle, estrenat l’1 de juny de 1991 amb motiu dels 25 anys de l’Espinguet, es recuperarà el pròxim dissabte 25 d’octubre a les 20 h, a l’Auditori Maria Rosa Juncosa, com a Gran Espectacle de Cloenda del 325è aniversari de l’arribada de les relíquies de Sant Fèlix.

El muntatge comptarà amb la participació de la Coral Infantil l’Espinguet, dirigida per Xell Montserrat; una orquestra integrada per l’alumnat de l’Escola Municipal de Música, l’orquestra dels Goigs i l’alumnat de l’Escola Clau de Sons, sota la direcció de Carles Sanz; i el Taller d’Assaig Teatre (TAT) de Vilafranca, amb les interpretacions d’Esther Guardiola i Ramon Grau, sota la direcció de Valeri Laguna.

La música de la cantata, composta per Bernat Rövenstrunck, rebrà un homenatge especial, mentre que les lletres i el text teatral, obra de Manel Güell, es mantindran. Tot i així, bona part del guió i de l’escenificació teatral s’han renovat per a l’ocasió, amb la voluntat de conservar l’essència original però oferir alhora una mirada actualitzada.

Les entrades ja estan a la venda a un preu de 12 € + despeses de gestió i es poden adquirir en línia a través del portal entradas.codetickets.com

Amb aquest espectacle, Vilafranca posarà el punt final a un any intens de commemoracions en el marc de l’Any Sant Fèlix.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 04-04-2026 fins 06-04-2026

Caramelles

Vilafranca del Penedès | 30-03-2026 fins 06-04-2026

Buscant els ous de Pasqua

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius

Calafell | 06-03-2026 fins 05-04-2026

Un Mediterrani Viu
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.