PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
Caminada fàcil de gairebé 10 km amb visita guiada al jaciment arqueològic de les Guixeres de Vilobí, a la muntanya de can Sogues. La visita serà conduïda per Josep Mestres, codirector de l'excavació neolítica. La tornada a Sant Martí serà a les 12.30h, aproximadament, perquè els caminaires que ho desitgin tinguin temps de visitar la fira Sarroca Medieval.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 10-10-2025 fins 12-10-2025
PUBLICITAT