DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS

11è Congrés CREA de Dones d’Empresa


El col·lectiu de Dones d'Empresa de la FEGP presenta un cartell de professionals en diversos àmbits competencials per celebrar l'onzena edició del Congrés Crea de Dones d'Empresa, el pròxim 24 d'octubre a l'espai Neàpolis de Vilanova i la Geltrú. La principal novetat és que serà un Congrés de matí amb dinar.

Informació de l'acte

La convidada d'honor és Ada Parellada, al capdavant de Semproniana, restaurant que va obrir l'any 1993 al mig de l'Eixample de Barcelona. És Creu de Sant Jordi 2016, activista contra el malbaratament alimentari, i a més, divulgadora preocupada especialment per l'alimentació a les famílies amb infants. Escriptora de llibres sobre cuina i receptaris, i fins i tot d'una novel·la. Dones d'Empresa premia la trajectòria d'una noia nascuda al bressol d'una fonda de més de 250 anys d'història, i des de ben aviat eleva la seva professió per entrar a totes les cases de manera plenera i didàctica, a més de liderar els darrers 30 anys un restaurant referent a la ciutat Condal, per tot plegat, i per la seva senzillesa a l’hora de transmetre el seu coneixement, Dones d’Empresa li fa aquest reconeixement.

El congrés que serà conduït per la periodista Laura Marín es dividirà entre ponències i taules rodones i comptarà també amb una sessió de tallers sobre gestió de l’expressivitat.

La taula de benvinguda presentarà “L’Estudi sobre el Mercat Laboral amb Perspectiva de Gènere” de la FEGP, amb d’algunes de les seves impulsores, Maria Claramunt directora del departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat al Penedès, Anna Ribera, regidora de projecció de ciutat, capitalitat i empresa, Neus Lloveras, presidenta de la FEGP i Sílvia Domènech, membre del grup impulsor de Dones d’Empresa.
Un altre moment, serà la ponència sobre tendències que conduirà l’experta en moda Glòria Jover Montal.

A les taules es tractarà el tema de la “Gestió de l’estrès en l’àmbit professional”, amb noms com Anna Lladó, Ana Lombard o Marta Rico, conduïdes per Mònica Cabezas, directora del departament de persones de GEDIA, o la taula de “Claus i tendències en innovació”, amb enginyeres com Claudia Legoff, de l’empresa OTIS, Mireia Bonilla de SEAT – Cupra, o Carme Castro, premi Europeu en Innovació en Gestió de Talent. Totes elles moderades per Marta Vidal, CEO de Vallformosa.

La taula final comptarà amb la trajectòria i experiència de Montserrat Figueras, CEO de Sita Murt, Montse Serra, VP de serveis i solucions d’HP al Sud d’Europa, Orient Mitjà i Àfrica, Rosaura Férriz, cap d’Afers Públics de Vueling i Anna Maldonado, CEO de Maldonado Joies.

El Congrés comptarà un any més amb l’Hble. Sra. Eva Menor, consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i amb Il·lm. Sr. Juan Luis Ruiz, alcalde de Vilanova i la Geltrú.

Durant l’acte també es presentarà el curtmetratge “La Porta Lila”, un projecte sense ànim de lucre sobre la violència de gènere,  que neix per a transformar la ràbia en acció, i el silenci en crit col·lectiu.

L’esdeveniment és possible gràcies a la col·laboració institucional de l’Ajuntament de Vilanova  i la Geltrú, Neàpolis i la Generalitat de Catalunya des de la conselleria d’Igualtat i Feminismes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 19-10-2025 fins 25-10-2025

Cultura amb Ànima

Olivella | 18-10-2025 fins 02-11-2025

Festes de Tardor

Sant Pere de Riudebitlles | 17-10-2025 fins 26-10-2025

9a edició del Glop d’Art

Cubelles | 16-10-2025 fins 30-10-2025

I Cicle de Cinema sobre la deportació als camps nazis

Vilanova i la Geltrú | 16-10-2025 fins 27-11-2025

II Cicle de Xerrades Ferroviàries al Museu del Ferrocarril

La Bisbal del Penedès | 16-10-2025 fins 31-10-2025

Volta al món d'Àngel Guimerà

Vilafranca del Penedès | 10-10-2025 fins 26-10-2025

El camí és al meu cap

Vilafranca del Penedès | 06-10-2025 fins 31-10-2025

Programa GALERIA

Vilafranca del Penedès | 04-10-2025 fins 09-11-2025

Colors que vibren, formes que xisclen

Olivella | 02-10-2025 fins 29-11-2025

Olivella Vila cuidadora

Vilanova i la Geltrú | 02-10-2025 fins 23-10-2025

Octubre Gran

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70

El Vendrell | 20-09-2025 fins 25-10-2025

Le Cercle Lumineux
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.