DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ALTRES

48h Open House BCN a Sitges


La 16ena edició del festival d’arquitectura 48h Open House BCN arriba aquest cap de setmana i manté Sitges com un dels seus punts d’interès, amb 14 espais visitables i on s’hi faran rutes guiades. Junt amb Barcelona, Sitges és un dels altres grans punts d’interès del certamen, on també hi figuren els municipis de Badalona, L’Hospitalet, Santa Coloma de Gramenet, Sant Joan Despí i Vilassar de Dalt.

Informació de l'acte

El regidor de Cultura, Albert Oliver-Rodés Sen, reivindica que “Sitges és un referent en la història de l’arquitectura al país i així ens ho reconeix aquest festival” i afegeix que “és una gran ocasió per visitar espais que veiem cada dia però que ara hi podrem entrar de la mà d’una visita guiada que en farà veure els detalls arquitectònics que ens puguin haver passat desapercebuts”.    

48h Open House Barcelona és el festival d’arquitectura més important de l’àmbit metropolità de Barcelona i convida tots el habitants a mirar l’espai construït amb uns ulls diferent als quotidians, durant els dies 25 i 26 d’octubre. La proposta del festival d’enguany és l’exploració de l’entorn arquitectònic a través dels sentits, amb l’eslògan SENT L’ARQUITECTURA.   

Els espais poden inspirar concentració, evocar tristesa o regalar llibertat. Cada detall —un ressò, un silenci, una aroma— crea una atmosfera capaç d’influir en l’estat d’ànim. Hi ha espais que que fan sentir bé i d’altres que incomoden. El festival anima a parar atenció a aquestes sensacions i a redescobrir l’entorn a través dels sentits, perquè més enllà del disseny o l’aparença, l’essència d’un lloc rau en l’impacte que té en les persones.

Les persones que estiguin interessades a participar del festival com a voluntariat encara ho poden fer a través del mateix web del 48h Open House Barcelona. Tota la informació del festival a www.48hopenhousebarcelona.org

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 17-12-2025 fins 21-12-2025

361a Fira del Gall

Vilafranca del Penedès | 17-12-2025

Conferència de Xavier Hernàndez Ventosa "De la paraula"

Barcelona | 16-12-2025 fins 02-01-2026

Diciembre contemporáneo

Sitges | 15-12-2025 fins 03-01-2026

Un poema per Nadal

El Vendrell | 12-12-2025 fins 31-01-2026

La ceramista Raquel Navarro presenta “Sinergies”

Vilafranca del Penedès | 06-12-2025 fins 11-01-2026

Exposició de Pessebres

Santa Margarida i els Monjos | 05-12-2025 fins 28-12-2025

Corretions

Vilanova i la Geltrú | 04-12-2025 fins 31-01-2026

Visites inesperades

Vilafranca del Penedès | 22-11-2025 fins 02-01-2026

GLOPS Biennal d’Art Jove

Vilanova i la Geltrú | 27-09-2025 fins 30-12-2025

Els anys 70
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.