DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Què t’ha passat?


Els periodistes Joan Maria Pou i Albert Om presentaran el seu espectacle inspirat en el pòdcast ‘’Què t’ha passat?’’ el proper divendres 28 de novembre, a les 20.30 h, al Teatre Casal de Vilafranca del Penedès. La proposta trasllada a l’escenari el format de conversa espontània que tots dos mantenen mensualment davant del públic del Jok Barcelona, on enregistren el pòdcast.

Informació de l'acte

L’espectacle manté l’essència del programa: una xerrada sense guió previ en què cada periodista sorprèn l’altre explicant anècdotes, reflexions i situacions viscudes recentment. Pou i Om reivindiquen un to pausat i la complicitat de la seva amistat de més de vint anys, una fórmula que, diuen, els permet parlar amb llibertat i naturalitat.
El projecte va néixer arran de les converses que compartien durant el confinament, quan tots dos coincidien a l’antena del programa Islàndia. La bona acollida d’aquells moments els va engrescar a crear un espai propi, enregistrat en directe i sense preparació prèvia. En aquesta gira teatral, els periodistes adapten cada funció a la ciutat que visiten, incorporant-hi referències locals i continguts específics per al públic assistent.
Les entrades es poden adquirir al web teatrecasal.com o a taquilla.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 30-10-2026

Tempo
DE TONI MIRA

Vilafranca del Penedès | 30-10-2026

Llogatera. Amb Júlia Truyol.

L'Arboç | 30-10-2026 fins 11-12-2026

Escola de l’Ateneu Arbocenc

Igualada | 30-10-2026 fins 08-12-2026

75 anys fent Fira

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.