PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
L’activitat tindrà lloc el divendres 13 de novembre de 2026, a les 19 h, a l’Arxiu Comarcal de l’Alt Penedès. La conferència oferirà una mirada a la dimensió més personal i familiar de la monarquia medieval, abordant qüestions com els matrimonis, les relacions extramatrimonials i la descendència dels reis de la Corona d’Aragó.
L’entrada és gratuïta, però cal inscripció prèvia a través del formulari següent: https://forms.cloud.microsoft/e/V4Cyf3UKDb
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT