DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

Teatre familiar ` L'ou ´


Amb la posada en escena del titellaire Daniel Gimeno i la producció de la companyia Títeres Tío Sapo, L'ou explica la història d'un senyor que té molta son. Vol dormir, però no el deixen. El fred, la gallina, l'insomni... tot va en contra seu. Finalment, quan ho aconsegueix, és l'hora de llevar-se.

Informació de l'acte

El TÀG posarà punt i final a la programació del segon semestre aquest proper diumenge 25 de novembre, a les 12 h, amb la representació de L’ou, una obra sense paraules i amb un gran suport musical al ritme del cinema mut, que incentiva la imaginació de l’espectador.

El preu de l’entrada general per a aquest espectacle familiar és de 4 €, i 3 € per a les persones amb descompte (estudiants, jubilats, socis de La Lira Vendrellenca, Carnet Jove, socis del TresC, subscriptors de La Vanguardia, membres de l’Associació Músics del Baix Penedès i carnet de la Biblioteca Pública Terra Baixa).

Les entrades ja es poden adquirir a la seu del Patronat Municipal de Serveis Culturals, a la Rambla, 24 (antiga biblioteca), o bé a les taquilles del teatre una hora abans de la representació.

Per a més informació: Teatre Municipal Àngel Guimerà, 977 66 56 84.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Vilafranca del Penedès | 16-06-2026 fins 04-07-2026

L'Alt Penedès amb els drets del col·lectiu LGTBIQ+

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal

Igualada | 03-06-2026 fins 04-07-2026

Tasta’m, la proposta enogastronomica de Fira Igualada
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.