PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Oliver Roura, que actualment resideix a Berlín on treballa, és l’artista guanyador del 14è Concurs de Pintura Jove. Pelcrític Pep Garrido, autor del pròleg del catàleg,
Roura és un dels nostres grans poetes de la geometria i el color. Per moltes vegades que mudi de pell, la seva obra –segons Garrido- conserva un caràcter inconfusible.
Abans de Vilafranca, “De cercles i fractals” ja va ser exposada a l’espai Artloft de la Galeria Anquin’s de Reus (de l’11/01 al 08/02), amb qui l’Obra Social de Caixa Penedès organitza el Concurs de Pintura Jove, en col·laboració amb la Revista Bonart. Amb una periodicitat biennal, el Concurs de Pintura Jove té com a objectiu principal la promoció de joves artistes. Per a aquest motiu, d’entre totes les obres premiades pel certamen (amb les quals s’organitza una exposició col·lectiva), se’n selecciona una, l’autor de la qual té l’oportunitat de fer una exposició monogràfica.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026
Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026
Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026
PUBLICITAT