DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

45a Cantada de Caramelles de Vilafranca


45a edició de la Cantada de Caramelles de Vilafranca que organitza el Servei de Cultura de l'Ajuntament i que enguany compta amb la participació de sis grups de cantaires: l'Agrupament Escolta, la Coral de La Girada, la Coral Tercera Primavera, Els Tornavisos, el MIV i el MIV 6.

Informació de l'acte

La Cantada de Caramelles és un esdeveniment tradicional de la Setmana Santa però que a Vilafranca presenta alguns trets diferenciadors respecte altres municipis de la comarca: els grups de cantaires, que poden ser de nois, de noies o mixtes, pugen dalt d’un escenari per cantar i encara que la temàtica de fons és l’habitual de les caramelles (l’arribada de la primavera, la natura, les flors, l’amor, etc.), les cançons acostumen a ser versions de peces populars de la música actual, amb lletres adaptades pel propi grup amb bones dosis de picardia i sentit de l’humor.

Això no vol dir, però, que la caramella tradicional no hi tingui cabuda. Cada grup és ben lliure de plantejar el repertori de caramelles que desitgi fins a un màxim de 3 temes cadascun. En acabar la cantada de caramelles, hi haurà mona i moscatell pels cantaires i pel públic assistent. En cas de pluja, la Cantada de Caramelles es faria a l’Auditori Montserrat Junyent de l’Ateneu Municipal.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Cunit | 03-07-2026 fins 13-07-2026

Festa Major d’Estiu de Cunit

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.