DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Fira de Salut, Benestar i Bellesa


L'Ajuntament de Cunit organitzarà el proper 15 de juny la 2a Jornada de Ioga i Teràpies alternatives, juntament amb la Fira de Salut, Benestar i Bellesa al pavelló municipal Els Joncs.

Informació de l'acte

A la jornada es promouran activitats  relacionades amb el ioga i es realitzarà una fira comercial amb centres de quiropràctica, herboristeries, productes naturals i teràpies diverses.

Aquestes jornades seran de lliure accés i gratuïtes, tant per la gent que vulgui practicar ioga, com per aquells que vulguin visitar la fira exterior.

La cultura que promou l’activitat del ioga i d’altres tècniques esportives que treballen els hàbits saludables, és una de les tendències que marca la nostra societat. Actualment hi ha un gran nombre de persones interessades en els àmbits de teràpies alternatives, medicines orientals i pràctiques esportives que cultiven cos i ment.

Seguint aquesta tendència i sent conscients de les característiques del nostre municipi (Cunit), enclavat en la costa mediterrània, més concretament al Penedès Marítim i amb els recursos naturals, paisatgístics i climatològics.

A la costa del Mediterrani el sol és l’autèntic protagonista, dies assolellats, juntament amb una primavera estiuenca, una tardor primaveral i un hivern poc rigorós, fan d’aquest poble un lloc idoni per al gaudir del contacte amb la naturalesa. Als peus de la Serralada Litoral, colindant amb el Parc del Foix, el Parc del Garraf i els Colls Miralpeix i emmarcat al Penedès Marítim,  entre oliveres, vinyes i separat del mar per una extensa platja de fina sorra, trobem Cunit, un lloc ideal per desenvolupar unes jornades d’aquestes característiques.

La 2a Jornada de Ioga i Teràpies Alternatives té la voluntat ferma de promocionar les pràctiques esportives saludables i donar suport comercial a totes aquelles disciplines terapèutiques i d’oci dedicades a la cura i millora del nostre dia a dia d’una manera natural.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sitges | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Clàssica al Racó de la Calma

Font-rubí | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Tertúlies d'estiu als cellers

Vilafranca del Penedès | 07-07-2026 fins 31-07-2026

Translacions. Herba flotant al mar

Cunit | 03-07-2026 fins 13-07-2026

Festa Major d’Estiu de Cunit

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano

Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026

Exposició col·lectiva de pintura – Pintors de Baix a Mar

Sitges | 27-06-2026 fins 13-07-2026

"Natura" de 7deSitges

Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026

Albert Carnicé i Tura a l'Espai Cultural Fòrum Berger

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 13-06-2026 fins 26-07-2026

Pell Mutant

Sitges | 12-06-2026 fins 26-07-2026

Testimoni del meu temps

Subirats | 06-06-2026 fins 26-07-2026

21a. edició del Mercat del Préssec d’Ordal
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.