PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Durant 6 dies, Cunit es trasllada a Andalusia, un esdeveniment que combina la gastronomia, el ball, el cant i la dansa amb tot l’estil andalús. La Fira donarà la benvinguda el proper divendres 26 d’abril de 2013 a les 21.30 h, amb l’encesa de l’enllumenat de tot el recinte firal, i tot seguit l’actuació estel•lar d’Alba Pérez.
L’entitat a preparat tot un seguit d’actuacions i espectacles amb l’objecte de que tothom que s’aproximi pugui gaudir d’un ambient lúdic, i a on tota la família trobarà el seu propi lloc; casetes, atraccions, espectacles, actuacions, entre d’altres.
La Fira, organitzada per l’entitat “Colectivo Cunit, por la Feria de Abril”, compta amb el suport de l’Ajuntament de Cunit. A més, és important destacar que l’entitat compta amb la participació d’entitats i persones del municipi, vinculades a les tradicions i cultura andalusa que col•laboren amb la festa.
Gràcies a la col•laboració de tots, s’aconsegueixen bons resultats, un clar exemple és que la Fira d’Abril de Cunit es reconeguda en tota Catalunya, i es situa com la segona més participativa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026
Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026
Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026
PUBLICITAT