PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Una festa amb caràcter reivindicatiu dels drets dels treballadors i treballadores que aquest any l´hem anomenat "botifarrada a les retallades", ja que no només estan minvant a passos agegantats els drets laborals, si no que els governs tant el central com el català estan fent un atac frontal al estat del benestar. Serveis públics com la sanitat,educació,serveis socials,pensions o habitatge digne son retallats a cop de tisora en nom del deute.Un deute que no es de les persones, però que a la classe treballadora ens ho volen fer pagar.
La festa del treball es una festa oberta a tothom,des de grans a petits, qualsevol persona que vulgui participar i gaudir d´una botifarrada popular ens trobarà a partir de les 12 del migdia a la "casa del polígon Les Salines", davant la porta de la central tèrmica de Cubelles.
El dinar i les begudes tindran preus populars; botifarra amb seques+ beguda y pa 4 euros; y les begudes a 1 euro. Durant tot el dia gaudirem de bona música,bon ambient i de la lectura d´un manifest de recolzament a la classe treballadora.Us esperem!
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026
Vilanova i la Geltrú | 27-06-2026 fins 18-07-2026
Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026
PUBLICITAT