PUBLICITAT
ACCIDENT DE TRÀNSIT
15-04-2022 17:24
El conductor d'un turisme va morir aquest dijous a la nit després de xocar frontalment amb un autocar a la C-31 a l'altura de Calafell, segons ha informat el Servei Català del Trànsit. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís a les deu de la nit. Segons ha informat trànsit, per causes que s'estan investigant, un turisme va col·lisionar amb un altre i es va donar a la fuga. Posteriorment, aquest mateix vehicle fugit va xocar frontalment amb un autocar i, a conseqüència d'aquest accident, el conductor del turisme va morir. Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Calafell. Amb aquesta, són 39 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a les carreteres catalanes.
Arran de l'accident, es van activar quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, que van fer les tasques d'excarceració, i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
A causa de l'accident, la C-31 va quedar tallada en els dos sentits de la marxa aquest dijous a la nit.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT