DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VEREMA 2022

Corpinnat cull 5,7 tones de raïm en una de les veremes "més primerenques de la història"


ACN Gelida

29-09-2022 22:48

El preu, de mitjana, ha estat de 0,89 cèntims per quilo de raïm ecològic

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La marca col·lectiva de vins escumosos Corpinnat ha collit 5,7 tones de raïm en una de les veremes "més primerenques de la història" a causa de la "nova realitat provocada pel canvi climàtic". Així ho han anunciat els responsables del grup en el marc de la Nit de Verema que s'ha celebrat a Gelida. El raïm procedeix de 1.099 hectàrees, 638 de vinyes pròpies i 461 de vinyes amb contractes de compra a viticultors. El quilo de raïm ecològic, afirmen les mateixes fonts, s'ha pagat a 0,75 euros, 15 cèntims més que l'any 2018, quan es va fer la primera verema de Corpinnat. El preu mitjà, però, ha arribat als 0,89 euros, afegeixen.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.