REURBANITZACIÓ
05-06-2023 17:00
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Junta de Govern del 15 de maig va aprovar la licitació de les obres de millora del barri de la Riba, en concret: les obres de canvi de la xarxa d’aigua, soterrament de l’enllumenat públic i canvi de bombetes per LED, instal·lació d’hidrants de protecció contra incendis i instal·lació de conduccions i arquetes soterrades per cablejat de telecomunicacions. El pressupost total d’aquestes actuacions ascendeix a 1.063.364,44€ (IVA inclòs) i les empreses interessades a presentar-se a la licitació ho poden fer fins al 12 de juny a les 13h.
Les obres de millora del barri de la Riba compten amb subvencions del PAM i del PUOSC, en concret, l’Ajuntament de la Bisbal del Penedès rebrà 484.779,81€ procedents de la subvenció del Pla d’Acció Municipal (PAM) de la Diputació de Tarragona i 198.761,28€ procedents de la subvenció del Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya (PUOSC). Això suposa un 64,28% del cost total de les obres. La resta, s’abonarà amb imports procedents del pressupost municipal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT