PUBLICITAT
RELIGIÓ
10-07-2023 23:50
Continuant el costum ancestral, molts cotxes i motos van assistir aquest dilluns, dia de sant Cristòfol, a la tradicional benedicció d’automòbils que se celebra davant de l’ermita vilanovina dedicada al patró dels automobilistes. Aquest any va ser molt nombrosa la presència de motocicletes i de cotxes, mentre que la quantitat de bicicletes es va veure més reduïda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT