Vegueria del Penedès

ROBATORI

La policia de Vilafranca deté els autors de dos robatoris en establiments del carrer Coll


Redacció Vilafranca del Penedès

15-11-2023 9:15

La detenció es va poder fer després que una patrulla del torn de nit va interceptar al barri del Centre un individu que portava dues bicicletes i un ordinador portàtil

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La Policia Local de Vilafranca va detenir dilluns al matí dos individus com a presumptes autors de dos delictes de robatori amb força en dos establiments del c/ Coll. La detenció es va poder fer després que una patrulla del torn de nit va interceptar al barri del Centre un individu que portava dues bicicletes i un ordinador portàtil. En no poder acreditar que els estris eren de la seva propietat, van ser intervinguts pels agents i l’individu va ser identificat. Arran de la investigació iniciada, es va poder determinar que  l’ordinador procedia d’una clínica de fisioteràpia del c/ Coll. Una patrulla s’hi va desplaçar i va poder comprovar que l’establiment havia estat violentat així com també una perruqueria del costat.

Com que la persona que portava les bicicletes i l’ordinador havia estat identificada en el torn de nit, es va muntar immediatament un dispositiu per tal de localitzar i detenir-lo. Gràcies a la col·laboració d’un ciutadà que va aportar un vídeo on es podien veure els dos individus que havien comès els robatoris i a la trucada del propietari d’un dels establiments on s’havia robat alertant que havia vist dos individus al mateix c/ Coll que es podrien correspondre amb els autors, agents de la Policia Local van acudir immediatament i van identificar i escorcollar als sospitosos els quals, encara portaven a sobre gran part del material sostret.

La Policia Local va procedir a la detenció dels dos individus i a retornar el material sostret als seus propietaris.

Les diligències continuen obertes ja que també es van trobar altres objectes que podrien provenir d’altres fets il·lícits.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.