PUBLICITAT
MOSTRA MULTISECTORIAL
17-10-2024 11:49
La 14a edició del Mercat del Cava i la Tapa, junt amb la 4a Jornada de Solidaritat i Cooperació arriba a Les Roquetes el 19 i 20 de setembre. Segons el regidor de Mercats i Fires, Juan García, s'espera acollir uns 8.000 visitants. Es posa de manifest el producte de proximitat i el comerç local al Mercat de la Sínia. Hi participen més de 100 empreses del sector i es podrà gaudir de diferents activitats, com tallers infantils, actuacions musicals o maridatges de vins i caves. Una de les novetats és la imatge de la placa de la cava d'aquest any. S'ha escollit el dibuix de la Dragoneta, un drac que s'ha afegit recentment dins de l'imaginari popular de les Roquetes. Aquesta placa es podrà comprar al punt d'informació de la fira i tindrà un valor d'un euro.
També es podrà gaudir de l'espai Botigues al carrer i artesania, amb el suport de les associacions de comerciants com UCER, Fem Ribes, Mercat Municipal La Sínia i l'associació d'artesanes DO Ribes. Segons Juan Ramón, el president de la UCER, és una oportunitat perquè els comerços puguin mostrar tot allò que tenen i afegir valor als seus negocis.
El cap de setmana també comptarà amb el programa de la 4a Jornada de Solidaritat i Cooperació. Segons Sandra Shimazu, regidora de Cooperació, Solidaritat i Pau, aquesta jornada té com a objectiu "conscienciar a la ciutadania i, sobretot als infants, de la importància de treballar plegats i combatre les desigualtats". El programa pretén crear un espai de reflexió, a banda de donar a conèixer les entitats cooperadores del municipi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT