DROGUES
24-10-2024 10:39
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Una persona ha resultat feirda de gravetat aquesta passada nit a Segur de Calafell en un tiroteig. Segons ha avançat El Caso, les primeres investigacions dels Mossos d'Esquadra apunten a un narcoassalt. Dos individus, de nacionalitat dominicana, haurien obert foc contra una tercera persona, causant-li ferides de bala a la cara i al braç. Els agressors haurien fugit del lloc immediatament a bord d'un patinet.
La víctima ha estat traslladada d'urgència a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona, on ha ingressat en estat greu però estable. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de Tarragona s'ha fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies exactes del tiroteig i determinar si hi ha més persones implicades.
PUBLICITAT
PUBLICITAT