Vegueria del Penedès

DROGUES

Un ferit greu en un tiroteig aquest dimecres a la nit a Segur de Calafell


Redacció Calafell

24-10-2024 10:39

Segons les primeres investigacions, tot apunta a un narcoassalt

Un ferit greu en un tiroteig aquest dimecres a la nit a Segur de Calafell. EIX

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Una persona ha resultat feirda de gravetat aquesta passada nit a Segur de Calafell en un tiroteig. Segons ha avançat El Caso, les primeres investigacions dels Mossos d'Esquadra apunten a un narcoassalt. Dos individus, de nacionalitat dominicana, haurien obert foc contra una tercera persona, causant-li ferides de bala a la cara i al braç. Els agressors haurien fugit del lloc immediatament a bord d'un patinet.

La víctima ha estat traslladada d'urgència a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona, on ha ingressat en estat greu però estable. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de Tarragona s'ha fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies exactes del tiroteig i determinar si hi ha més persones implicades.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.