POLÍTICA MUNICIPAL
05-03-2025 13:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Poc espai, balles molt baixes, queixes d’usuaris i veïns. Aquesta és la situació en què es troba l’espai de gossos de Sant Julià ubicat al Pla del Diable. Una situació que els republicans volen que es resolgui i es facin les adequacions necessàries per assegurar un espai digne pels gossos.
Pere Sàbat, portaveu d’ERC-100xCentVilafranca, apunta que “els veïns i usuaris volen solucions i volen un espai que reuneixi les necessitats dels animals” és per això que reclamen que s’ampliï l’actual zona d’esbarjo per gossos, que es posin tanques altes com a la majoria d’altres espais de la vila i que s’acondicioni l’equipament.
Sàbat afegeix que “hi ha molts veïns i veïnes que comparteixen la seva vida amb animals de companyia, en aquest cas gossos, i cal que els espais estiguin dimencionats i adaptats. Hem de tenir una Vilafranca que també tingui aquesta mirada i que es pensi en aquesta realitat. Als espais per gossos, els animals han de poder moure’s i córrer i l’actual és molt petit”.
Els republicans portaran aquesta demanda al ple municipal en forma de moció per fer que el govern municipal s’impliqui en la millora del benestar animal i respongui a aquesta demanda veïnal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT