DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MULTIREINCIDENT

Reunió de Parlon i representants de l'arc metropolità de Barcelona per afrontar els "problemes de seguretat i incivisme"


ACN Vilanova i la Geltrú

13-05-2025 20:08

A la trobada s'han tractat temes com el fenomen de la multireincidència o les ocupacions conflictives

La consellera d'Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon. ACN

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La consellera d'Interior i Seguretat Pública, Núria Parlon, s'ha reunit aquest dimarts amb representants de l'Associació de Municipis de l'Arc Metropolità de Barcelona per afrontar els "problemes de seguretat i incivisme" que hi ha en aquestes ciutats. L'objectiu de la cimera ha estat establir una "estratègia de col·laboració" per afrontar la situació. Parlon ha valorat de forma positiva la trobada en què, entre d'altres, s'ha posat sobre la taula la "necessitat d'unificar criteris" pel que fa al "fenomen de la multireincidència" i les "ocupacions conflictives". També s'han tractat aspectes com la "necessitat" d'agilitzar i simplificar les renovacions dels convenis entre Mossos d'Esquadra i Policies Locals.

L'objectiu d'aquesta mesura és millorar la coordinació entre ambdós cossos i, així, "enfortir el sistema de seguretat pública".

L'associació l'integren Granollers, Martorell, Mataró, Mollet del Vallès, Rubí, Sabadell, Terrassa, Vilafranca del Penedès, Igualada i Vilanova i la Geltrú, municipis que sumem més de 900.000 habitants.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.