DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

INSTAL·LACIONS ESPORTIVES

L’Ajuntament de Sitges impulsa una gran renovació al Pavelló de Pins Vens


Redacció Sitges

14-01-2026 14:27

Les obres permetran renovar la coberta i les pistes per garantir unes instal·lacions modernes i segures

El pavelló esportiu de Pins Vens . Eix

El pavelló esportiu de Pins Vens serà objecte d’una renovació important que inclou la substitució de la coberta i la millora dels paviments esportius, a través d’un pla d’actuacions que s’iniciarà aquest mes d’agost amb el canvi del parquet del pavelló de Pins Vens 2. Aquesta primera intervenció compta amb un pressupost de 70.000 euros, que es finançarà mitjançant una subvenció del Consell Català de l’Esport.

Les altres dues actuacions previstes per posar al dia aquest equipament esportiu se centraran en el pavelló 1 de Pins Vens: la substitució de la coberta del pavelló 1, amb un cost estimat de 245.000 euros, i la renovació del paviment de la pista amb terratzo, amb un pressupost de 140.000 euros. Les dues actuacions també es finançaran amb subvencions del Consell Català de l’Esport. Aquestes actuacions s’han programat al 2028 per tal de poder completar prèviament tot el procediment administratiu necessari, que inclou la redacció dels projectes, la tramitació del concurs, l’aprovació inicial, el període d’exposició pública, l’aprovació definitiva i la licitació de les obres, un procés que requereix aquest termini de temps. En aquest cas també es farien a l’estiu coincidint amb el període de menor activitat esportiva per minimitzar les afectacions.

El regidor d’Esports, Daniel Martínez Berdala, assegura que “són obres absolutament necessàries per posar al dia aquesta instal·lació i garantir-ne un ús adequat en els propers anys”, i destaca que “la renovació de la coberta i de les pistes permetrà millorar tant la seguretat com la qualitat de la pràctica esportiva”. Així mateix, subratlla que “els clubs que fan ús del pavelló de Pins Vens són coneixedors d’aquests projectes, amb els quals s’ha mantingut una comunicació constant”, i remarca que “l’objectiu és minimitzar les afectacions durant les obres i que, un cop finalitzades, les entitats esportives puguin gaudir d’unes instal·lacions modernes i adaptades a les seves necessitats”.

A banda d’aquestes actuacions, la regidoria d’Esports preveu estrenar un nou marcador per al pavelló 2 al llarg de les pròximes setmanes. L’Ajuntament de Sitges també projecta un nou camp de futbol a la zona de Pins Vens, per aconseguir una zona esportiva que doni un servei adequat a la demanda d’instal·lacions esportives a Sitges. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.