DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT ANTONI

Els Tres Tombs de Vilafranca es posposen per previsió de pluja


Redacció Vilafranca del Penedès

16-01-2026 12:57

L’organització dels Tres Tombs de Vilafranca del Penedès 2026 ha anunciat la postposició de la celebració prevista per al diumenge 18 de gener a causa de les previsions meteorològiques adverses, que apunten a episodis de pluja durant la jornada.

Segons ha informat l’entitat organitzadora, la decisió s’ha pres amb l’objectiu de garantir la seguretat de totes les persones participants, així com el benestar dels animals, un dels pilars fonamentals de la festa de Sant Antoni Abat.

Des de l’organització lamenten les molèsties que aquest ajornament pugui ocasionar, però insisteixen que la prioritat és preservar el bon desenvolupament de l’acte i mantenir els estàndards de seguretat i qualitat que caracteritzen els Tres Tombs de Vilafranca.

Properament es donarà a conèixer una nova data, amb la voluntat de poder celebrar uns Tres Tombs lluïts, participatius i segurs, tal com mereix la tradició.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.