PUBLICITAT
ROBATORI
14-05-2026 16:50
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres al vespre un home de 54 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en un establiment comercial del Vendrell.
Els fets van tenir lloc cap a les 20.10 hores al carrer Valentí Carné, després que la policia rebés un avís per l’activació de l’alarma d’un local.
Quan les patrulles van arribar al lloc, van observar un home que sortia per una finestra de l’establiment amb la intenció de fugir ràpidament amb un patinet. Diversos veïns, però, es van adonar del que passava i li van amagar el vehicle, fet que va impedir la fugida fins a l’arribada dels agents.
Els Mossos van identificar l’home, que acumulava fins a 45 antecedents policials. Durant la inspecció, els agents van comprovar que havia accedit al local enfilant-se per una finestra que hauria forçat amb un tornavís que portava a sobre.
Finalment, l’home va quedar detingut com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.
Està previst que el detingut passi pròximament a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia del Vendrell.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT