Vegueria del Penedès

FLASH

Detenen un turista francès que va agredir la seva parella en un hotel de Vilanova


VD

05-05-2006 11:06

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La policia local de Vilanova va detenir diumenge passat un turista de nacionalitat francesa acusat d’un delicte de violència domèstica. Els fets van tenir lloc en un hotel de la ciutat on la parella passava un cap de setmana de vacances.

El personal de l’hotel va avisar la policia local perquè sentien crits i sorolls que els feien pensar que es produïa una agressió a l’interior de l’habitació. Quan els agents van entrar a la cambra van veure que la turista francesa presentava diverses contusions a la cara i sagnava per la boca, i va ser traslladada a l’hospital, on la van atendre de ferides lleus. La policia va detenir l’home, que va passar a disposició judicial dilluns als jutjats de Vilanova.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.