Vegueria del Penedès

FLASH

El 7è Triatló Ciutat de Vilanova se celebrarà el proper 17 de setembre


Solblau

07-09-2006 22:22

La prova es desenvoluparà a la platja d'Adarró, a Ribes Roges, en un tram urbà i en un circuit tancat

Torna la triatló a la platja de Vilanova. fdg/rita lamsdorff

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El 7è triatló inclou una prova de natació, de 750 mertres, amb sortida des de la platja d'Adarró; un circuit de cursa de 5 km al parc de Ribes Roges i l'estació marítima; i un circuit de ciclisme de 20 km que transcorre per 1 km de tram urbà i per sis km en circuit tancat.

Iolanda Sánchez ha destacat la consolidació d'aquesta prova a la ciutat, com a reflex de les possibilitats que ofereix VNG per a la pràctica de l'esport en espais a l'aire lliure, com són la platja i l'entorn natural. Per la seva part, Jordi Pérez ha explicat que en l'anterior edició es va arribar als 454 inscrits i que s'espera que enguany les xifres siguin similars. A banda, Israel Millán ha esmentat l'espectacularitat que representa veure a tants esportistes en les diferents proves, pel que ha convidat a tota la ciutadania a gaudir-ne.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.