Vegueria del Penedès

VNG

El Vidalot es transforma en la Ruta


Falcons de Vilanova

23-02-2007 17:51

Trobada dels participants als carrers de la Geltrú. foto:carles borrell

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Dimarts de carnaval és per excel·lència la nit del Vidalot a la ciutat de Vilanova.Però per tots és sabut que fa anys que s’ha perdut l’essència de l’antic Vidalot. És per aquest motiu que l’organització del Vidalot ha transformat l’acte una Ruta per fer-ho més atractiu. A més ha cregut convenient de canviar l’horari perquè totes les persones que treballen o estudien fora de la ciutat puguin arribar-hi a temps.

Com l’any passat el Vidalot, es va iniciar amb una concentració de disfresses a les nou del vespre a la Peixateria Vella, on cent seixanta persones van poder sopar un entrepà abans d’iniciar la ruta del Vidalot. Al sopar també s’hi va afegir la comparsa del Vidalot de la Unió Vilanovina, l’única entitat que va portar el tradicional penó i llençava ordi durant el recorregut.

La Ruta del Vidalot, va sortir de la plaça de la Peixateria a dos quarts d’11 del vespre, amb la Fanfarria Always Drinking Maching Band, que havia participat a les competències musicals, i una Xaranga contractada per la Unió Vilanovina. Les dues formacions musicals es van anar alternant durant tota la Ruta, aconseguint d’aquesta manera, que la música no pares de sonar durant tot el recorregut i l’ambient de
festa fos immillorable.

Unes dues-centes persones van participar a la Ruta del Vidalot que va transcorre pels carrers de la Geltrú fent parades en algunes places, fins arribar a l’envelat on la Fanfarria i la Xaranga va tocar les seves últimes peces.

Tot seguit, i amb una mica de retard, es va iniciar el Ball del Vidalot amb la Tandarika Orkestar, Kumbes del Mambo i Dj�s, amb un ple total de l'envelat finalitzant el ball a dos quarts de 7 de la matinada

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.