VNG
23-02-2007 17:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dimarts de carnaval és per excel·lència la nit del Vidalot a la ciutat de Vilanova.Però per tots és sabut que fa anys que sha perdut lessència de lantic Vidalot. És per aquest motiu que lorganització del Vidalot ha transformat lacte una Ruta per fer-ho més atractiu. A més ha cregut convenient de canviar lhorari perquè totes les persones que treballen o estudien fora de la ciutat puguin arribar-hi a temps.
Com lany passat el Vidalot, es va iniciar amb una concentració de disfresses a les nou del vespre a la Peixateria Vella, on cent seixanta persones van poder sopar un entrepà abans diniciar la ruta del Vidalot. Al sopar també shi va afegir la comparsa del Vidalot de la Unió Vilanovina, lúnica entitat que va portar el tradicional penó i llençava ordi durant el recorregut.
La Ruta del Vidalot, va sortir de la plaça de la Peixateria a dos quarts d11 del vespre, amb la Fanfarria Always Drinking Maching Band, que havia participat a les competències musicals, i una Xaranga contractada per la Unió Vilanovina. Les dues formacions musicals es van anar alternant durant tota la Ruta, aconseguint daquesta manera, que la música no pares de sonar durant tot el recorregut i lambient de
festa fos immillorable.
Unes dues-centes persones van participar a la Ruta del Vidalot que va transcorre pels carrers de la Geltrú fent parades en algunes places, fins arribar a lenvelat on la Fanfarria i la Xaranga va tocar les seves últimes peces.
Tot seguit, i amb una mica de retard, es va iniciar el Ball del Vidalot amb la Tandarika Orkestar, Kumbes del Mambo i Dj�s, amb un ple total de l'envelat finalitzant el ball a dos quarts de 7 de la matinada
PUBLICITAT
PUBLICITAT