VNG
07-03-2007 22:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Segons Àlvaro, les trobades iniciades l'any 2000 van suposar una novetat en la manera que tenia l'equip de govern de relacionar-se amb els veïns i amb la seva situació al barri, alhora que els permetia explicar les propostes i iniciatives municipals. Pel primer tinent d'alcalde tot i que les trobades han estat molt positives s'ha detectat un desgast en l'actual model. És per aquest motiu que es plantegen, de cara a la propera legislatura buscar nous formats per continuar aquesta relació més directe entre l'administració i la ciutadania.
Per la seva banda, la segona tinent d'alcalde, Iolanda Sánchez, ha valorat positivament les trobades, de les que ha dit serveixen per apropar-se a la gent i al seu lloc de residència per poder veure i recollir les impressions del dia a dia. Segons Sánchez, els veïns són els ulls de l'Ajuntament. A través d'ells poden conèixer millor quins són els temes que els preocupen o interessen i donar-los-hi solució.
La segona tinent d'alcalde també ha assegurat que les trobades serveixen per passar comptes del treball realitzat i dels compromisos adquirits per l'equip de govern, i que no els fa por aquesta relació directe amb el veïnatge. Tanmateix ha coincidit amb el primer tinent d'alcalde a l'hora d'apostar per una nova metodologia de relació de cara al futur.
PUBLICITAT
PUBLICITAT