PUBLICITAT
VNG
03-06-2007 22:57
Segons l'empresa de venda per catàleg, la moda de dona continua sent el producte més exitós de la coneguda empresa ubicada a Vilanova i la Geltrú. De fet, suposa el 65% del total del negoci amb 5,2 milions de peces venudes. El segon producte és de la llar, amb 2,7 milions d'articles.
L'empresa Venca també ha explicat que el canal de distribució que més ha augmentat durant el 2006 va ser el d'Internet, que representa actualment el 12% de totes les vendes. La direcció de Venca preveu que al final d'aquest any aquest percentatge augmenti fins al 20%.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT