Vegueria del Penedès

VNG

Creu Roja destina 22 persones a la vigilància de les platges de Vilanova


VD

06-06-2007 19:44

Tota la temporada de platges Creu Roja comptarà amb una embarcació. fdg/ carles castro

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta setmana del 5 al 8 de juny, Creu Roja realitzarà proves d’entrenament i capacitació per als seus socorristes, per tal que puguin donar resposta a qualsevol situació en què es puguin trobar.

Del 8 al 23 de juny, durant la “Temporada Baixa”, s’ampliarà la coberta de vigilància amb la Platja del Far, en horari de 11 a 19 h, i a partir del dia 23 començarà la “Temporada Alta”, afegint-s’hi les platges d’Ibersol, Sant Gervasi i Adarró. D’aquesta manera quedaran cobertes totes les platges de Vilanova i la Geltrú.

L’horari de la temporada alta, que durarà fins a finals d’agost, serà d’11 a 19 fins al 15 de juliol, i després d’ampliarà una hora més, de 10:30 a 19:30. Al setembre, continuarà la vigilància de platges amb els mateixos horaris i cobertures que la temporada baixa.

Cal dir que durant tota la temporada de platges Creu Roja comptarà amb una embarcació, una ambulància fixa i dos vehicles logístics i de rescat. A més, com cada any, es duran a terme els serveis de pulseres identificatives, activitats escolars, i la cadira amfíbia a les platges de Ribes Roges i del Far.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.