DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

La Guàrdia Civil rescata a Benasque un excursionista vilanoví accidentat


VD

11-06-2007 17:31

El muntanyer va patir la fractura de diverses costelles i la clavícula, a més d'un traumatisme craneal

El muntanyer vilanoví, de 56 anys d'edat, va ser rescatat a les 12,45 hores de diumenge amb l'ajuda d'un helicòpter. La Guàrdia Civil i un metge del servei 061 van localitzar i rescatar l'excursionista que havia caigut quan baixava de Pico de la Maladeta, a la base del Collado de la Rimaya.

José M.F.G., ha estat traslladat amb caràcter d'urgència a l'hospital San Jorge d'Osca amb fractura de diverses costelles i de la clavícula, un traumatisme cranoencefàlic i una ferida oberta al front.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.