Vegueria del Penedès

VNG

El dibuixant de còmics Max, a la Biblioteca Armand Cardona de Vilanova


Vilanova.cat

11-06-2007 17:30

Una exposició permet conèixer les etapes d'aquest destacat il·lustrador contemporani i els seus personatges

Cartell de l'exposició d'en Max

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'exposició de l'obra de Max s'organitza en cinc etapes: "Les mitologies de la realitat", amb personatges com Gustavo i Peter Pank; "Vinyetes i llegendes", on les historietes recuperen referències mitològiques; "Mossegades contra el silenci", on Max reinterpreta la vida davant de la barbàrie; "Els somnis de la raó", amb clares referències oníriques i surrealistes, i "Miralls i miratges", on es pot conèixer la seva vessant d'il·lustrador de cartells, caràtules de CD, publicitat i llibres infantils, juvenils i per adults.

Max, que en realitat es diu Francesc Capdevila, va néixer a Barcelona el 1956. És un dels pocs dibuixants de còmic que va sorgir als anys 70 i que continua en actiu. Durant la seva trajectòria el seu estil ha sofert una constant evolució, com es pot apreciar a través del "perllongat viatge" que proposa la Biblioteca Armand Cardona.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.