DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Budesca exposa a Sant Cugat del Vallés


VD

17-06-2007 19:45

Una de les obres de Joaquim Budesca que es podran veure a l'exposició

L’obertura és prevista pel dimarts dia 19, oferint en la dita mostra ambdós veterans artistes com un dels actes de la Festa major de la ciutat, que és celebra el 28 de juny, festivitat de Sant Pere. La poetessa Marta Pessadorrrona, posarà pròleg amb les seves paraules a l’exposició, un recorregut sota la personalitat artística de Budesca i Ibáñez, per uns paisatges anímics de terra i aigua.

Com a complement a la mostra titulada: Terra-i-Mar, és previst pel dissabte dia 30 a dos quarts de vuit del vespre, un recital de poemes amb obres de Gabriel Ferrater; Joan Perucho; Pere Quart; Vinyet Panyella i Marta Pessarrodona. Recitarà, Montserrat Lago que ha escollit els versos sota la inspiració de la terra i l’aigua, protagonistes de les pintures de Budesca i Ibáñez.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.