DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Les pedres de les escales de l’església Vella de Sant Pere de Ribes tornen a estar col•locades


VD

25-06-2007 23:10

S’havien enretirat amb motiu de les obres de rehabilitació i millora que s’estan fent a la plaça del Castell i a Sota-ribes

Des de finals de la setmana passada ja es pot veure com s’han rehabilitat les escales del portal de les ànimes, així com pràcticament la totalitat del nou paviment de llambordes de la plaça del castell i l’habilitació d’una rampa per a persones amb mobilitat reduïda a l’altra accés del temple.

Tot i que el conjunt de les obres encara no estan finalitzades -doncs van començar al mes de febrer amb un termini d’execució previst de cinc mesos-, algunes de les propostes que recull el projecte ja es van concretant.

En aquest sentit es comença a percebre el plantejament inicial de respectar i potenciar el caràcter històric i semirural del lloc mitjançant l’ús de materials d’aspecte envellit (llambordes abuixardades de tons càlids i acer corten) i el soterrament de xarxes d’instal•lacions. Encara resten, però, alguns altres elements com la creació de jardineres, el manteniment i sanejament dels elements de vegetació en bon estat i la plantació de nous, entre d’altres.

L’objectiu d’aquest projecte, que també inclou la rehabilitació de la Casa del Terme i del seu entorn, és la conservació i millora del patrimoni cultural del municipi.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.