Es comença a muntar l'escenari del FIMPT a la plaça de la Vila
Vilanova.cat
18-07-2007 22:22
Tot ha d'estar a punt per l'inici del festival, aquest dijous 19 de juliol
Comencen a instal·lar-se els escenaris del FIMPT
A la plaça de la Vila aquests treballs van a bon ritme i ja es pot apreciar l'estructura de l'escenari que aquest dijous a la nit s'estrenarà amb l'actuació del grup grec 'Kristi Stassinopoulos'.
Divendres, la programació del FIMPT inclou els concerts del 'Taller de Músics', que actuaran a la plaça de la Vila, i d'Oumou Sangare' de Mali i 'Bukky Leo & Black Egypt' de Nigeria, que oferiran la seva actuació a l'escenari del Parc de Ribes Roges.
La programació continua dissabte amb l'actuació del grup català 'Txala' a la plaça de la Vila, i dels músics cubans 'Elíades Ochoa' i 'David Calzado y la Charanga havavera', al Parc de Ribes Roges.
Per últim, diumenge, es prevista l'actuació del grup de Malawi 'Conga Vives' a lescenari de la plaça de la Vila i del grup turc 'Burhan öçal & Ensemble Oriental d'Istambul', que ho faran a Ribes Roges.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.