El Correfoc i el concert de Muchachito han encetat una nova edició de la festa
La senyera ja està penjada del campanar de Sant Antoni. fdg/ carles castro
Castells, Cercolets, Falcons i molta música han estat els ingredients principals del primer tastet de festa major. Divendres va arrencar una nova edició de la festa amb la inauguració d'una exposició d'Enric Cristòfol Ricart al Museu Víctor Balaguer i amb la presentació dels nous ventalls decoratius dedicats al Cercavila de l'Imaginari.
Però els actes més multitudinaris van ser el Correfoc, que va reunir totes les colles de foc de la ciutat i dues de convidades de les terres tarragonines, i el concert de Muchachito Bombo Infierno, que va incloure també l'actuació de La Excepcions a l'escenari de les pistes d'atletisme.
El cap de setmana ha donat per molt més: el ball de Cercolets ha celebrat el seu 25 aniversari amb una cercavila i una exhibició de balls a la plaça de la Vila. I les colles de Falcons i els Bordegassos van tenir la seva diada, amb actuacions de nivell que van mostrar el bon estat de forma dels vilanovins.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.