Vegueria del Penedès

VNG

Adolf Montoliu torna a l'Ajuntament de Vilanova com a càrrec eventual


VD

30-07-2007 23:50

Adolf Montoliu, durant una roda de premsa en el darrer mandat.

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El ple municipal ha aprovat aquest dilluns a la nit la contractació de tres persones com a càrrecs eventuals directius. Dos d'ells ja havien desenvolupat la seva activitat professional a l'Ajuntament en el darrer mandat com a càrrecs de confiança en els departaments de Cultura i Recursos Humans (Albert Ortiz i Joan Anton Carrasco, respectivament). El tercer és l'ex regidor de Promoció Econòmica, el republicà Adolf Montoliu, que ara serà el cap del Servei de Manteniment de Ciutat.

La contractació de l'ex regidor no ha passat pel ple sense la crítica dels grups de l'oposició que ho han valorat negativament "per la imatge que dóna de la política" per haver triat per aquest lloc de treball una persona que era candidata per un partit a les darreres eleccions municipals. Igualment, des de l'oposició s'ha insinuat que la contractació de Montoliu respon a una de les condicions de l'acord de govern d'ERC per donar la majoria absoluta al govern i s'ha demanat que els càrrecs eventuals passin per unes entrevistes prèvies per demostrar la seva solvència. De fet, la major part de les crítiques pels nous nomenaments s'han centrat en la contractació d'Adolf Montoliu, ja que tant el cap de Recursos Humans com el de Cultura van comptar en el seu dia amb el consens de govern i alguns grups de l'oposició.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.