El Pla dEquitat de lAjuntament de VNG sencarrega de coordinar a la capital del Garraf el curs de formació dagents de prevenció, que tindrà lloc els mesos de setembre, octubre i novembre. Aquests cursos sorganitzen en diferents ciutats de Catalunya, amb la finalitat dobtenir una xarxa de persones que realitzin accions preventives i de sensibilització en diferents espais educatius, de relació i de participació de la gent jove.
El curs és adreçat a joves dentre 21 i 29 anys amb experiència dins làmbit de la joventut o vinculats a lassociacionisme educatiu i juvenil. Durant el curs rebran formació teòrica i pràctica sobre com promoure el respecte mutu entre els sexes i la resolució no violenta dels conflictes. Els interessats poden informar-se i inscriures a la pàgina de la Secretaria de Joventut de la Generalitat, www.gencat.cat/joventut.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.