Una plaga de puces ataca el sector de la Masia Xicarró de Vilanova
VD
08-08-2007 18:05
Després duna primera fumigació, el problema no està encara resolt i caldrà esperar a una nova avaluació del cas la setmana que ve
Ahir dimarts treballadors de Ciape van realitzar una primera sessió de fumigació. Ara, però, cal esperar els resultats del tractament, que poden haver estat alterats per la intensa pluja davui. Segons ha explicat lempresa als tècnics municipals, la pluja pot haver tingut dos efectes oposats. Duna banda, és possible que hagi dissolt el producte del tractament, però de laltra, també podria ser que hagués ofegat la plaga. Per tant, la Regidoria de Serveis Viaris i Ciape esperaran ara a principis de la setmana que ve per estudiar de nou la situació i decidir si es fa necessària una altra actuació.
Lorigen de la infecció ha estat en una parcel·la on el propietari va deixar fa setmanes animals abandonats. Tot i que més tard els va retirar per les queixes dels seus veïns, els paràsits han anat envaint les parcel·les contigües. En tractar-se duna situació que afecta diversos particulars, es considera que és un problema de salut pública i, per tant, dactuació de lAjuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.