Vegueria del Penedès

VNG

Llegendes marineres a la Torre Blava


VD

13-08-2007 16:35

Torre de Ribes Roges

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Històries de la mar salada és una de les noves activitats per gaudir aquest estiu de la Torre Blava. La visita fa èmfasi en les llegendes marineres que plasma Guinovart en aquesta instal•lació i altres mites i llegendes del mar que narrarà el personatge d’un mariner. En acabar la visita els participants podran degustar un rom cremat.

Aquesta activitat tindrà lloc el proper dissabte 18 d’agost a les 20 h. Té un preu de 6 euros i per assistir-hi cal reserva prèvia al telèfon 93 815 42 02.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.