DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Els Bordegassos de Vilanova viatgen a la ciutat agermanada de Vila-Real


VD

20-08-2007 16:57

La colla castellera representarà la capital del Garraf a les festes de Vila-real que se celebren els primers dies de setembre, en les quals participen expressions culturals diverses. Els Bordegassos tenen previst desplaçar-hi un centenar d’efectius i confien alçar-hi construccions de set i mig, com seria el quatre de set amb l’agulla. Després d’un període de vacances passada la Festa Major, els de groc terrós es retrobaran als assajos aquesta setmana. Qui s’hi vulgui apuntar, doncs, pot passar pel local dels Bordegassos de Vilanova en hora d’assaig. L’Ajuntament de VNG facilita a la colla castellera el transport.

VNG i Vila-real es van agermanar l’any 1984, amb la voluntat de reconèixer la història comuna dels dos municipis, lligada a la carta de poblament concedida pel rei Jaume I. En els darrers anys l’Ajuntament de VNG ha tingut oportunitat de mantenir una relació molt dinàmica amb altres ciutats agermanades com la francesa de Mérignac, i ara vol també reforçar els lligams i establir una activitat similar amb Vila-real. En aquest sentit, ambdós ajuntaments estan organitzant també un torneig d’handbol per a la primera quinzena de setembre. L’any passat ja es va celebrar, amb la participació dels equips del Club Esportiu Vilanova i del Club Handbol Vila-real.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.