El jurat del premi Mercè Llimona 2008 format per Francesc Rovira Jarque, Mercè Canals Ferrer i Carles Hernández Calvet ha declarat, per unanimitat, deserta la convocatòria de la modalitat dil·lustració.
El jurat ha valorat molt positivament lesforç dels participants però ha considerat que el nivell general de lobra presentada no assoleix la qualitat necessària, tant des del punt de vista narratiu com tècnic.
Per tant, queda suspès lacte del lliurament del premi modalitat dil·lustració que shavia de celebrar avui dilluns 17 de setembre, a les 19 hores, a la sala noble de la casa Olivella. Breument es comunicarà la resolució presa per la Regidoria de Cultura.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.