PUBLICITAT
VNG
07-10-2007 13:30
El motiu de la convocatòria va ser donar suport als tres joves que han complert els sis dies d'arrest domiciliari, però també denunciar la presumpta "persecució política del jovent de vila implicats en les lluites populars, socials, polítiques i culturals".
La manifestació va començar a la plaça de la vila i va recórrer la rambla Principal, la plaça de les Neus i el carre Caputxins, fins arribar al carrer de la Fruita. Allà van tornar a fer el mural que va provocar l'arrest domiciliari dels tres joves i que té per lema "Som una Nació, Autodeterminació".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT